• 0475 769148
  • Groenstraat 2a, 6088 CW Roggel
  • Ma-Do: 8:30-17:00 uur | Vrij 8:30 - 12:00 uur

Kwaliteitsadviseur

Ben jij graag een sparringpartner (voor collegae) over kwaliteit van zorg? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wij zoeken een nieuwe collega – maar we zoeken niet zomaar iemand. Onze nieuwe kwaliteitsadviseur is iemand die sociaal is en graag samenwerkt. Iemand met een sterk analytisch vermogen die graag op tactisch én strategisch niveau werkt. Iemand die een sparringpartner is voor collegae over kwaliteit van zorg en/of beroepsethiek. Herken jij jezelf? En weet je wanneer een onafhankelijke positie noodzakelijk is? Dan is deze baan iets voor jou!

Werken als kwaliteitsadviseur bij Care+

Als kwaliteitsadviseur ben jij dé ambassadeur van onze kwaliteit en veiligheid. Jij weet wat er speelt bij onze zorgprofessionals en draagt hier op een goede communicatieve en inhoudelijke manier aan bij. Je volgt landelijke, regionale en lokale trends en ontwikkelingen binnen je vakgebied op de voet. Deze informatie gebruik je om beleidsvoorstellen op te stellen, te onderbouwen en uit te dragen. Wanner geïmplementeerd: toets je de resultaten en effecten door middel van de PDCA-cyclus. Verder beschik je over een gezonde dosis relativeringsvermogen en humor.

Wat verder nog bij jouw rol als kwaliteitsadviseur past:

  • Jouw focus ligt op verbetering van zorg (en gerelateerde) systemen;
  • Je onderhoudt het kwaliteitssysteem, het kwaliteitsbeleid is hierin leidend;
  • Je onderhoudt en controleert de digitale incident meldingssystemen;
  • Je analyseert incidenten en klachten, ontwikkelt voorstellen tot verbetering en implementeert deze binnen een lerende organisatie;
  • Je levert een actieve bijdrage aan het documentbeheerssysteem.

Werken bij Care+

Care+ biedt begeleiding aan (jong)volwassenen die er op eigen kracht even niet uitkomen. Die begeleiding bieden we op onze beschermd wonen locaties, op de dagbesteding en bij mensen thuis. Bij ons ligt de nadruk op wat wél kan. We zetten in op maatwerk en helpen de mensen die we begeleiden bij het ontwikkelen van hun talenten. Daar word je namelijk gezonder én gelukkiger van.

Wij zijn een jonge en groeiende organisatie waarbij iedereen zich welkom voelt: niet alleen de mensen waarvoor we zorgen, maar óók de mensen die bij ons werken. Als kwaliteitsadviseur werk je vanuit kantoor in Roggel; maar ben je ook duidelijk aanwezig voor onze zorgprofessionals. Je bent het aanspreekpunt bij kwaliteit gerelateerde zaken, leidt het kwaliteitsoverleg en bent scherp op alle interne en externe audits.

Als Care Plusser maak je deel uit van een fijn team van professionals. Wat zij gemeen hebben? Hun enthousiasme, hun positieve betrokkenheid en een gezonde portie lef. Wil je meer weten, lees dan de ‘over ons’ pagina maar eens.

Wat heb jij in huis?

Wij zoeken een verbinder met een overstijgende blik en een passie voor het vak. Onderwerpen als kwaliteit van zorg, ISO-certificering en medicatiebeleid zijn niet vreemd voor jou. Ook lig jij er niet wakker van om dagelijks interne processen te verbeteren.

Wat we verder nog verwachten van een kwaliteitsadviseur:

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau;
  • Ruime kennis van, en ervaring met, kwaliteitssystemen;
  • Je werkt graag projectmatig;
  • Je bent op de hoogte van de ontwikkelingen en wet- en regelgeving binnen het vakgebied;
  • Je bent niet bang om te leren en te blijven ontwikkelen.

Een positieve Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) is een voorwaarde, wij vragen die voor je aan.

Werken in de zorg | 24 tot 36 uur

Je krijgt een contract voor bepaalde tijd met uitzicht op onbepaalde tijd. Je start met een contract van 24 – 36 uur per week. Deze uren maak je vanuit ons kantoor in Roggel, maar kan in overleg ook deels vanuit thuis. Inschaling van het salaris vindt plaats op basis van kennis en ervaring. Bovenop je salaris ontvang je ook nog een individueel keuzebudget volgens CAO van 16,4% van je salaris.

Interesse? Solliciteer dan snel!

We willen je graag zo snel mogelijk leren kennen – en jij ons natuurlijk. Daarom zien wij graag jouw CV en Motivatiebrief tegemoet op de mail: werkenbij@care-plus.nl. Deze functie wordt gelijktijdig intern als extern uitgezet. Bij gelijke kwaliteiten hebben interne kandidaten voorrang. Wil je eerst meer informatie over de functie? Vraag dan naar Sandra Buis (Zorgmanager) via 0475 – 769 148.