Niet tevreden?
Onze medewerkers doen hun uiterste best om goede zorg te bieden. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over de gang van zaken. Als dat het geval is, vragen wij u eerst in gesprek te gaan met de persoonlijk begeleider of de medewerker.
Wij nemen dit serieus, daarom leidt dit vaak al tot een verbetering of een oplossing. Is dit niet het geval? Dan heeft Care+ een cliëntvertrouwenspersoon. Komt u er daar ook niet uit, dan zijn wij aangesloten bij Klachtenportaal Zorg, zodat de afhandeling van klachten zo objectief mogelijk is.
Hieronder ziet u de stappen die u kunt nemen met nadere informatie. Deze informatie is ook terug te vinden binnen ons klachtenreglement en onze klachtenregeling.
Klachtenportaal Zorg
Klachtencommissie en klachtenfunctionaris voor cliënten
Westeinde 14A,
1601 BJ Enkhuizen
info@klachtenportaalzorg.nl
(0228) 32 22 05
www.klachtenportaalzorg.nl