• 0475 769148
  • Groenstraat 2a, 6088 CW Roggel
  • Ma-Do: 8:30-17:00 uur | Vrij 8:30 - 12:00 uur

RVE Manager (Manager Zorg)

Werken als RVE Manager bij Care+ (32 tot 36 uur)


Ben jij een strategische denker en een geboren leider? Heb jij ervaring met het aansturen van teams en het realiseren van organisatorische doelen? Wij zijn op zoek naar een ervaren dynamische RVE-Manager die onze visie tot leven kan brengen en een inspirerende werkomgeving kan creëren.

Als RVE-Manager speel je een cruciale rol in het waarborgen van de kwaliteit van zorg en het bevorderen van innovatie binnen onze organisatie. Je bent verantwoordelijk voor het strategisch en operationeel management van een resultaatverantwoordelijke eenheid (RVE) en zorgt voor een optimale samenwerking tussen verschillende disciplines.


Werken bij Care+

Care+ biedt begeleiding aan (jong)volwassenen die er op eigen kracht even niet uitkomen. Die begeleiding bieden we op onze Beschermd Wonen locaties in Belfeld, Roggel, Roermond, Venlo en Helden; op de dagbesteding en bij mensen thuis. Bij ons ligt de nadruk op wat wél kan. We zetten in op maatwerk en helpen de mensen die we begeleiden bij het ontwikkelen van hun talenten. Daar word je namelijk gezonder én gelukkiger van.

Wij zijn een jonge en groeiende organisatie waarbij iedereen zich welkom voelt: niet alleen de mensen waarvoor we zorgen, maar óók de mensen die bij ons werken. Je komt dus terecht in een prettige werkomgeving waarin jij je goed voelt en echt gezien wordt. De organisatie ik klein en plat. Als Care Plusser maak je deel uit van een fijn team van professionals dat elkaar kent. Wat zij gemeen hebben? Hun enthousiasme, hun positieve betrokkenheid en een gezonde portie lef.

Wil je meer weten, lees dan de ‘over ons’ pagina.


Wil jij ook betekenisvol werk doen?

We zoeken een enthousiaste en al ervaren RVE-manager (resultaatverantwoordelijke eenheid) die onze organisatie komt versterken. Als RVE-Manager is jouw kerntaak het organiseren en plannen van de zorg waarbij je gebruik maakt van de competenties van de medewerkers (+-50). Je schept voorwaarden waaronder de medewerkers hun werkzaamheden kunnen uitvoeren en je stuurt op de resultaten van de RVE. Je bepaalt de kaders en richtlijnen en coacht de medewerkers (woonbegeleiders en persoonlijk begeleiders) hierbij. Je bent een luisterend oor en daar waar nodig hak je knopen door. De inhoudelijke ondersteuning wordt gegeven door onze gedragswetenschapper, onze zorgbemiddelaars (bij de start van zorgtrajecten) en onze trajectbegeleiders. Jij bent verantwoordelijk voor een gezond werkklimaat en de ontwikkeling van de medewerkers. Hierin krijg je alle ruimte, ook voor je eigen ontwikkeling.


Wat ga je doen?

  • Het RVE beleid vertaal je in een jaarplan, begroting, resultaten en werkzaamheden voor de RVE.
  • Je gaat aan de slag met het uitvoeren van de activiteiten uit het goedgekeurde jaarplan: jij draagt hierbij zorg voor de kwaliteit en voortgang van deze activiteiten en bewaakt de uitvoering van processen, de begroting en het formatieplan en je rapporteert hierover.
  • Je speelt een cruciale rol in het realiseren van de doelstellingen door als spil te fungeren tussen de Directeur Zorg en de medewerkers uit je RVE.
  • Je adviseert de Directeur Zorg over ontwikkelingen, trends, behoeften en kwaliteitsverbeteringen die omgezet kunnen worden in tactisch RVE-beleid of organisatiebeleid.
  • Je hebt de individuele ontwikkelbehoefte(n) van medewerkers op je vizier en zorg je ervoor dat individuele ontwikkeling in lijn is met de organisatiedoelstellingen. Als manager ben je verantwoordelijk voor de operationele uitvoering van het HR-beleid.
  • Daarnaast ben je een belangrijke schakel tussen de interne organisatie en externe partijen (o.a. ketenpartners en financiers) waarmee een goede samenwerkingsrelatie opbouwen en behouden cruciaal is om doelstellingen van de RVE/organisatie te kunnen realiseren.

 

Wat breng je mee?

  • Hbo werk- en denkniveau, aangetoond met een afgeronde relevante hbo-opleiding en aanvullende managementopleiding.
  • Ruime leidinggevende ervaring (niet noodzakelijk binnen de zorg) in het operationeel aansturen en coachen van een team;
  • Je neemt initiatief, bent daadkrachtig en resultaatgericht en neemt verantwoordelijkheid voor je werk.
  • Je vindt het leuk om een team te inspireren en te werken aan een gezamenlijk resultaat.
  • Je hebt affiniteit met de doelgroep zorgvragers van Care+

Wat bieden wij?

  • Een baan waarin jij echt het verschil kan maken voor de kwetsbare inwoners en hun netwerk, en het (maatschappelijke en persoonlijke)  effect van je inzet direct ziet.
  • Een jaarcontract dat bij een wederzijdse klik al na 7 maanden omgezet kan worden in een vast dienstverband.
  • De functie van RVE Manager valt onder de cao Sociaal Werk. De inschaling valt in salarisschaal 10 (min. € 3.802,00 en max. € 6.107,00 bruto per maand bij een dienstverband van 36 uur p/w).
  • Naast 8% vakantiegeld ontvang je een eindejaarsuitkering van 8,3% en een goede pensioenvoorziening van PFZW (PGGM).
  • Een tegemoetkoming van de zorgverzekeringskosten, ongeacht het aantal uren dat je werkt en bij welke zorgverzekeraar je zit.
  • Een introductiedag en een goed inwerkprogramma.
  • Korte lijnen en een brede behandelexpertise om op terug te vallen binnen de organisatie.
  • Een huiselijke sfeer en een grote collegialiteit.
  • Regelmatig leuke activiteiten met je team/afdeling en een actieve personeelsvereniging die gezellige momenten samen organiseert.


Wordt jij onze RVE Manager?

Heb jij het gevoel dat deze vacature helemaal voor jou geschreven is? Dan ontmoeten wij jou graag. Omdat wij iemand zoeken die goed past bij onze teams, bewoners én organisatie, zien wij graag een motivatie tegenmoet. Deze motivatiebrief inclusief CV mag je versturen naar werkenbij@care-plus.nl.

Afhankelijk van je CV en motivatiebrief wordt je voorgesteld aan de selectiecommissie, welke wordt gevormd door ons MT. Het eerste gesprek vindt plaats in 2 rondes (2×2) met de selectiecommissie (2 personen) en is gepland op dinsdag 16 juli 2024. Hierna volgt een terugkoppeling en wordt het assessment voorgesteld. Tenslotte vinden de gesprekken met de adviescommissies plaats; deze staan gepland in week 30. Tijdens dit gesprek worden ook de uitkomsten van het assessment besproken.

Spreekt deze uitdagende en veelzijdige functie je aan? Dan ontvangen wij graag je CV en uitgebreide motivatie uiterlijk 14 juli 2024. Mochten er vooraf nog vragen zijn, dan mag je bellen naar 0475 – 76 91 48. Wij zijn tijdens werktijden bereikbaar.